Leta i den här bloggen

torsdag 9 december 2010

Den som inte kollar in detta åker på stryk.

Kolla här nu för bövelen!

Att jag galet gärna vill gå på ELLE-galan framgår (i nämnd ordning) här här här här här här och jag är väl lite av en stalker här, har förödmjukat mig själv och kallat mig för "Olivia Palermo" bland alla 22-åringar här (pinsamt!). Så tävlingen, vem vill mest, vinner jag. Varför vill L'Oreal att jag ska vinna då? Jo, jag skulle lova följande: Att ALLTID använda L'Oreals smink dårå såklart, att vara minst lika mycket "före min tid" som:

men inte lika sensationssökande som:

och klä mig minst lika glammigt som:

Gissar att:

eller:

 vinner pris som årets internationella designer, men skulle dö om:

vann och jag inte hade lyckats vinna biljetter. Jag hoppas att:
 
 vinner pris som årets svenska designer. Vidare lovar jag med anledning av detta att jag inte skulle klä mig i svart. Snälla rå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar