Leta i den här bloggen

lördag 17 mars 2012

Nu har Johannes mognat

På allas begäran släpper jag nu inlägget om Johannes mognad. Johannes fyllde 41 år igår. När vi båda var 37 år och omogna lade han upp följande bilder och texter om mig:
Konferens i Stokkolm: detta är i Ropsten
Vi åkte till Ropsten klockan fyra på natten
UMOS körde fel i infarterna till stokkolm
Umos är på väg till bilen
Hon är sen
Jag får va sen säger Umos
Jag har ett diplom som jag fjsäksat mig till på ett ohederligt vis
Så jag bestämmer
Du är bara ogräs du johannes o kan gott vänta
Vi tar tunnelbanan mot konferensen.
23 minuter tar det
Umos satt, det var fullt
Men hon skulle prompt sitta
Hon kastade bort en handikappad o skrek
... JAG SKA HA DIPLOM, jag får sitta du kan stå din late fan
Det blev en olustig stämning i vagnen.
Hej jag är viktig, jag har ett diplom säger UMOS
Idag har Johannes sansat sig, lever ett familjeliv och väljer mattor med omsorg. Ett stort grattis till din mognadsutveckling Johannes/miss J/Johannibanni

1 kommentar: