Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Den svettfria sommaren - en återblick.

Varför, undrar ni? Därför, svarar jag. Sommaren började svettfritt och/men underbart i Positano.
 
Finns de som tycker att "det inte kan finnas så mycket att göra där". Jag håller inte med.

När vi kom hem hade jag vernissage för utställningen, "Tvätt mellan husen"
... med tillhörande efterfest: 
Och det blev ett sånt ståhej om utställningen så jag fick prata Edsbymål i radio
... och på Hela Hälsinglands hemsida
Har sällan varit så osocial som sommaren 2012, men några finbesök har man ju haft:
Det blev desto mer musik: 
Musik på hemmaplan och nere i Storbyn, 
 
där jag fick hänga med de här snygga: 
 
Under en sommar blir det alltid nån vända ner till Storbyn. I augusti blev jag i likhet med Anna Della Russo och gänget Streetstylefotograferad också. Fränt vettni.

Vi förevigade den årliga kräftskivan,
gjorde utflykter till snygga ställen i Hälsingland,
hängde med katten på hemmaplan,
och skyddade oss mot regn.
Om ett år kanske jag bjuder på nån bikini-bild också.

7 kommentarer:

  1. I never know what the hell is going on in your posts - but it doesn't matter, as you are always so BEAUTIFUL... the floral jumpsuit is stunning - and wherever you are, whomever you're with, it always looks fun and amazing and GORGEOUS. Your life is gorgeous isn't it?

    Sarah xxx

    SvaraRadera
  2. I feel as Sarah, but it doesn´t matter what you say, you are amazing in every pic and such and inspiration.
    Love it all, and feel lucky to have you in my blog and my life.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  3. En rackarns så tjusig svettfri sommar...

    SvaraRadera
  4. Shit, vilken fin bild på dig, den första... det går inte att skylla den på photoshop! (And in english: What a nice picture of you, the first one... you cant blame that on photoshop!)

    SvaraRadera
  5. You are so beautiful and glamorous and despite English not being your first language, you always know what to say! You absolutely rock! x

    SvaraRadera
  6. I try to at least appear to be a person whose life is amazing. Sometimes I succeed!

    SvaraRadera
  7. Nders: Tack! Och så lockande det vore att påstå att bilden är oredigerad. Och på finska: Ja niin se olisi houkuttelevaa sanoa, että kuva on muokkaamaton.

    SvaraRadera