Leta i den här bloggen

måndag 10 december 2012

Visible Monday

Det finns en blogg som heter "Not dead yet Style"  där bloggerskan i fråga har återkommande inlägg som hon kallar, "Visible Monday". Ballt initiativ, så jag vill vara med. Uppmaningen är att göra ett inlägg innehållande en outfit som "makes you feel more confident, alive and visible that day". Jag repeterar en outfit jag hade på mig för några veckor sedan, dels för att den är flådig och dels för att jag ser very confident ut på bilden.

11 kommentarer:

  1. Flådigt var det !
    Jag bara fryser jag .. Inte ett dugg flådig är jag nu för tiden. Tråkig .

    SvaraRadera
  2. You are more beautiful than any model, my dearest friend.
    Yes, all Andalucía is very flamenco influenced, and there are Fiestas at least once a year when people dress up in flamenco dresses. I never do, I dress up everyday, lol.

    SvaraRadera
  3. Fabulous, and the boots are just killer. Thanks for sharing with Visible Monday!

    SvaraRadera
  4. Wow! Those boots!
    You look FABULOUS AND VISIBLE!

    SvaraRadera
  5. Du är så läcker att klockorna stannar tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Som en smällkaramell! In a good way, såklart.

    SvaraRadera
  7. Takes a great figure to wear satin and shine! Enviable legs in those so-cute boots. Party-pretty!

    SvaraRadera