Leta i den här bloggen

fredag 1 mars 2013

Fredagsglans inkl medalj

Fredag = Fredagsglans.
 
Kristoffer är arg, trots sin rosa skjorta. Här visar han Klas-Åke stadgarna för Fredagsglanset! Klas-Åke är lättad över att han hann dra på sig sin medalj innan Kristoffer kom in och pekade med hela handen. 
Erik fick godkänt då han körde en preppy look då denna fredag, men i övrigt glänste det svagt i kommunhuset idag och därav Kristoffers vrede.
 
För egen del hade jag planerat blommigt eller rosa så vad som hände denna kaotiska morgon är ovisst. Vilken tur att självaste kung Carl XVI Gustaf  har delat ut en medalj. Denna medalj kan rädda vilken fredag som helst.  
 
Eftersom det är min blogg är det jag som bestämmer vilka halsrynkor som får flashas på bild och vilka som inte får det. Kanske inte ens finns några rynkor under de vita fläckarna? Hur som helst. Trots den tråkiga klädseln orsakad av en i vanlig ordning kaotisk morgon har jag åtminstone lite tingeltangel på mig.  
Ack ack ack ... Sorry Johannes, men det där är ingen statementväska. Jag har klargjort det tidigare och gör det igen. Jag har ett tränat öga. Jag äter modetidningar till frukost ...
 

6 kommentarer:

  1. Yeah- mer glans åt folket !

    SvaraRadera
  2. Nothing you wear could ever be boring. That lace dress is fantastic, as are you! x

    SvaraRadera
  3. You are the absolute diva, my dear friend.
    Love, love, love and happy weekend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  4. You are gorgeous, love the pic of the hubby holding your bag ;)
    Great blog-new fan!
    hugs
    Reva

    SvaraRadera
  5. Pretty pictures, love the black dress! Lovely blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. I always enjoy your Fredagsglans posts, and these pictures with the medal are outstanding. A simpler outfit can make the perfect environment for a well-deserved honour - and as Vix points out, you are never boring!

    SvaraRadera