Leta i den här bloggen

fredag 27 september 2013

Min första Instagram-vecka

Instagrammandet startade med att Lucas fick agera il consigliere ... liksom Robin. Båda har lovat att de ska banna mig om jag omger mig med fåniga Intsagram-manéer. Ingen av dem har sågat mina "selfies" på nya håret. Gör de månne narr av mig i smyg?Plåtade trendiga morsan
och förevigade ett restaurangbesök i Tällberg (han är ju så snygg!).
När jag botaniserade bland folket på Instagram hittade jag dessutom fördelaktiga bilder av undertecknad och de tog jag såklart tillvara på. Denna bild är från LOKOMOTIVS öppnande i maj, fotad av THE Kristoffer, http://www.skrotbilder.com/!
Och härliga Chic-galabilder från de moderna donnorna!
  
Avslutningsvis en bild av Angie Bowie som har snurrat i mitt huvud i några veckor.
Har noterat att folk heter konstiga saker på Instagram. Jag slog till med: #ullamarienilsson

10 kommentarer:

  1. I have no idea what you say, but you look like a true vision, dear Ulla.MOREEEEEEEEEEEEEEEE.
    have a fabulous weekend, my friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  2. Instagram is funny, I forget to use it sometimes...these are super pictures!! I hope you have a gorgeous weekend xx

    SvaraRadera
  3. I love your photo's so much, handsome men, sweet cats, your beautiful Mama and beautiful you, how amazing is that illustration!!! have a wonderful weekend x x

    SvaraRadera
  4. Great potos dear! kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  5. Pretty pics & you just look fab!!! xx Tani

    SvaraRadera
  6. Great pics! I don't do Instagram but I like having a peek at yours! xxxx

    SvaraRadera
  7. Looking as beautiful as ever! Even more glam than Angie Bowie if you ask me!

    SvaraRadera
  8. These are perfect! lovely photos. xx/Madison

    SvaraRadera