Leta i den här bloggen

torsdag 14 maj 2015

Dom Perignon!

Nedräkning pågår. På lördag i samband med att jag och Tomas firar bröllopsdag kommer jag att dricka Dom Perignon för andra gången i mitt 44-åriga liv. Nedräkningen började i form av små lappar som mötte mig på köksbänken om morgnarna för ca en månad sedan. I rättvisans namn borde jag få häva i mig Dom Perignon lika ofta som jag antar att Claudia Schiffer och Eva Herzigova har möjlighet att göra, men I bet att de inte utnyttjar detta faktum. Höh! Hrmpf. 
Till skillnad från mig som drack med en sådan andakt sist det begav sig (i Positano 2014 då jag endast drack ett glas). Och kolla - jag passar så bra i Dom Perignon!
På söndag kanske jag är lika snygg som de här två mallgrodorna!
Kommer troligen att sitta här i likhet med 16 maj förra året då vi också drack galet god champagne, men nu har vi ett annat matbord. Ett större!
 

3 kommentarer:

  1. Happy Anniversary!!! Have a good time!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera
  2. Du är alltid lika snygg som mallgrodorna ! Och grattis till er båda !

    SvaraRadera
  3. Wonderful, I hope you have a marvellous and beautiful anniversary :))) Xxx

    SvaraRadera