Leta i den här bloggen

onsdag 3 februari 2016

Sen sist det begav sig ...

Har jag:
Iklätt mig olika turbanvarianter
Och i vanlig ordning tagit suddiga foton. Min syster tycker att jag ska skärpa mig, medan jag tycker att mobiltillverkarna ska skärpa sig. All denna teknik och inga suddfria mobiler. 
Jag har inspirerats av YSL och det gör alla nutida modeskapare, så det får man.
 Här lunchar jag i en vrå på Grand hotell med folkhälsosamordnaren från Nordanstig. En bra jänta.
Träffat trevligt folk där jag fick skryta om mina Italienresor. Alla var slanka.
 Och plötsligt - sport.
 Från körv på Arenan i Edsbyn till snobb-vin med styvsvärdottern på Berns Bistro i Hufvudstaden.
 Har (också i vanlig ordning) blivit bjussad på årgångschampagne av herr Nilsson. Denna månad, Paul Bara 2004.
 Samt upptäckt att jag gärna narcissistar mig framför toalettspeglar på flotta hotell. Le Sirenuse och Grand Hotell. Jojo, flott ska det vara.

6 kommentarer:

  1. Allt klär en skönhet! Du gör dig väldigt bra i flotta lokaler! Eller tvärt om det blir genast lite elegantare när du sveper in! Det gäller i kommunalhus också, för den delen, men visst är det härligt med marmorgolv! Miss U!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ingen som helst rättvisa i att man stapplar runt på korkmattor på den ordinarie arbetsplatsen.

      Radera
    2. Särskilt inte i höga klackar med röda sulor.... (Fast i dem går du ju stadigt!)

      Radera
  2. Hello, beautiful people! That electric blue number looks particularly gorgeous on you (not that everything you wear doesn't!) xxx

    SvaraRadera
  3. Älskar din blogg med alla häftiga kläder och make up!

    SvaraRadera
  4. You always look the epitome of glamour, whether you're blurry or not! xxx

    SvaraRadera